Homestylinghemmet: Vardagsrummet


I vardagsrummet har vi en soffa från IKEA med tyg från Bemz och även mattan är från IKEA. Satsborden har Johan fyndat på Tradera. Kuddarna är från P.U.B. och H&M home.

Hörnan med barskåpet är min favorithörna i hela lägenheten. Jag kan sitta i soffan och bara kolla på det här hörnet. Där fick vi till det tänker jag. Printet är köpt av en kille som jag tyvärr inte kommer ihåg vad han heter men vet att det funnits att köpa på Artilleriet.
 
Lilla Kay Bojesen-apan fick jag i födelsedagspresent av Johan. Pallen och barskåpet med hemligt fack är båda från Kavalkad. Karafferna är en blanding av mormors gamla och den andra även den från Kavalkad. Börjar ni se ett mönster?    
 

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag håller med. Hörnan med barskåpet är såååå fin! Är lite avis måste jag säga!

2012-09-11 @ 07:18:27
Postat av: Lisa

Hej! Har du klätt om metallpallen själv, i så fall hur? Jag har en själv men med trist färg. Jag känner ju igen mönstret på din men är det tyg eller vad är det?

2013-10-16 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0