Homestylinghemmet: Hallen

I hallen är the main attraction den ommålade rokokobyrån. Den är köpt på auktion och sedan nedslipad och målad i en fin turkos nyans. Fåtöljen som är någon form av italiensk design har jag fått av pappa. 
 
De flesta printsen är köpta på Society6 och några har jag hittat genom att söka igenom Etsy och Thefancy. Älskar Snoop. Det finns så himla mycket snygga prints som man missar om man bara ögnar igenom utbudet i Sverige. Jag har aldrig fått betala tull när jag beställt från Society6 även om de skippar från USA men jag är inte helt insatt i hur det där fungerar.
 
Mattan hittade jag på Ebay hos en säljare som bara sålde ommålade kohudar. Där finns det även leopard och tigermönstrade om man skulle vara intresserad av det. Men också helt vanligt kohudar såklart. 
 
Hörrni stay tuned. Imorgon kommer vi vanka vidare till vardagsrummet. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så många intryck sist att jag inte ens la märke till snoop!!! Fan vad bra Ida, jag har också nystartat- med tumblr! Fuck blondin Bella! Ses på jobbet (k)

Catinbar.tumblr.com

Svar: Men alltså ja fuck her! Så bra! Detta blir mitt söndagsmys din nya!
Ida Eriksson

2012-09-09 @ 21:54:01
Postat av: pernilla Plaza Interiör

vad är nu detta om, jag svimmar vad kul! uppdatering!

Svar: Jo men visst! Vet inte hur länge det håller i sig dock:)
Ida Eriksson

Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Men ååååh, så fint du har det! Mera, mera, mera bilder! :D

Svar: Tack! Längtar till du lägger upp mer bilder! :)
Ida Eriksson

2012-09-10 @ 09:04:53
URL: http://MariaBloggar.se
Postat av: Jessica

Hej! Jag är helt förälskad i dina print med Batman och Snoop. Går det inte att se på dem vem som gjort dem? De är helt underbara!!!

Svar: Va kul! Batungen är från Society6.com. Om man söker på Batfan så kommer han upp. Snoop kommer härifrån http://hiphopheadprints.mysupadupa.com. Så mycket andra snygga men gillar Snoop mest:)
Ida Eriksson

2012-09-13 @ 15:55:57
Postat av: Jessica

du gjorde precis min dag. Tack! :)

2012-09-13 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0